Potencjalni Konsumenci towarów i usług firm wspierających reżim! Wzywam Państwa do bojkotu konsumenckiego firm reklamujących się w TVP. Podaję LISTĘ WSTYDU oraz link do tego Apelu na portalu Avaaz:
Kupując produkty firm, które umieszczają swoje reklamy w reżimowej telewizji publicznej, zgadzalibyśmy się na finansowanie pisowskiej propagandy. Firmy nie chcą kierować się elementarnymi zasadami etycznymi, a wyłącznie opłacalnością: mimo mojego apelu firmy nie wycofały się z tego kanału reklamowego i dlatego należy je traktować jako kolaborantów obecnego systemu władzy.
Na portalu Liberté! wyjaśniłem szczegółowo, dlaczego domagam się od firm etycznego postępowania: JAK ZWALCZAĆ PISOWSKĄ PROPAGANDĘ TELEWIZYJNĄ
Oto moje wezwanie do firm, które okazało się bezskuteczne: WEZWANIE DO BOJKOTU FIRM REKLAMUJĄCYCH SIĘ W REŻIMOWEJ TELEWIZJI
Ponieważ żaden świadomy obywatel nie ogląda teraz TVP, odrzucając nachalną reżimową propagandę, publikuję tu listę wstydu – listę firm, które należy zbojkotować.
Red. Martin Stysiak z Gazety Wyborczej w artykule Narodowe 15 zł na TVP – wstrząs programowy, nie reklamowy stwierdza, że rynek reklam w przypadku TVP rozwijać się będzie bowiem w najlepsze. Nie ma na to naszej zgody! Tylko publiczna deklaracja firmy o wycofaniu się ze współpracy z TVP spowoduje wykreślenie jej z listy kolaborantów.
Nie zaopatrujmy się u nieetycznych reklamodawców! Nie zgadzamy się na finansowanie reżimu i jego propagandy!
OTO LISTA WSTYDU:
- Marka: Lidl, Kaufland, 17 spotów Właściciel marki: Schwarz Gruppe GmbH Kraj pochodzenia – Niemcy, Branża: Handel detaliczny CEO: Klaus Gehrig
- Marka: Tesco, 11 spotów Właściciel marki: Tesco PLC Kraj pochodzenia: Wielka Brytania, Branża: Handel detaliczny CEO: Dave Lewis
- Marka: Carrefour, 10 spotów Właściciel marki: Carrefour SA Kraj pochodzenia: Francja, Branża: Handel detaliczny CEO: Georges Plassat
- Marka: Rossmann, 10 spotów Właściciel marki: Dirk Rossmann GmbH Kraj pochodzenia: Niemcy, Branża: Handel detaliczny CEO: Dirk Rossmann
- Marka: Rostil, Vedimasan, Proliver, 9 spotów Właściciel marki: Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o. Kraj pochodzenia: Polska, Branża: Farmacja CEO: Jacek Furman
- Marka: Kinder Bueno, 6 spotów Właściciel marki: Ferrero Sp Kraj pochodzenia: Włochy, Branża: FMCG CEO: Giovanni Ferrero
- Marka: Orange, Nju, 6 spotów Właściciel marki: TP SA / Orange SAKraj pochodzenia: Francja/Polska Branża: Telecom CEO (w Polsce): Bruno Duthoit
Reszta – 5-2 spoty to: Olimp Labs (Athroblock, Chela-Mag, Ginko Flav) -pharma – Poland Tauron – energy supply – Poland Agrekol sp z o.o. – agro-chemical – Poland Mlekowita (Wypasione) – FMCG – Poland Amica Wronki – Durables – PolandHyndai – Automotive – KoreaValeant/Jelfa (4flex, Sachol) – Pharma – Poland P.P.L KORAL – FMCG – Poland Polpharma (Pyralgina) – Pharma – Poland Honda – Automotive – Japan IDC Polonia (Lusette) – FMCG – Slovak Samsung – Electronics – Korean Zdrovit (Dolgit, Molekin) – Pharma – Poland GRUPA INCO S.A. (Florovit) – agro-chemical – Poland Natur Produkt (Lactocontrol) – Pharma – Poland Jeronimo Martins (Biedronka) – Retail – Portugale SAB Miller (Lech) – FMCG – South Africa
Lista zawiera tylko aktualne firmy reklamujące się w paśmie reklamowym prime time i będzie uzupełniania.
Tekst ukazał się pierwotnie na portalu Liberté! - niezależnego liberalnego magazynu społeczno-politycznego. Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej oraz zachęcamy do prenumerowania.
Komentarze