Liberte Liberte
93
BLOG

M. Celiński: Z dziejów telefonii międzynarodowej

Liberte Liberte Polityka Obserwuj notkę 0

 Angela – Włodek, czy ty przypadkiem kradniesz Krym? bo jestem zaniepokojona…

Włodek – Angie, to nie ja, jacyś zieloni, wyluzuj
Angela – a to spoko, bo byłam zaniepokojona
jakiś czas później:
Angela – Włodek, ci zieloni to chyba jednak od ciebie na Krymie? Powiedz szczerze, bo jestem zaniepokojona
Włodek – Ach Angie, sam jestem zaskoczony, ale oni mnie tak kochają i nie mogą beze mnie żyć, co mam zrobić? Przecież nie odmówię…
Angela- no trudno, spoko, bo byłam zaniepokojona
jakiś czas później
Angela – Włodek, czy ty przypadkiem kradniesz Donbas? Bo jestem zaniepokojona…
Włodek – Angie, daj spokój, znasz mnie przecież. Ja kradnę? Oni tam sami siebie okradają
Angela – a to spoko, bo byłam zaniepokojona
Jakiś czas póżniej
Angela – Włodek, czy to ty zestrzeliłeś samolot? Bo jestem zaniepokojona…
Włodek – Angie, jak możesz? Przecież ja nawet nie przechodziłem tamtędy
Angie – a to spoko, bo byłam zaniepokojona
Dzisiaj:
Angela – Włodek, ty wjechałeś czołgami do Donbasu? Bo taka jestem zaniepokojona…
Włodek – Angie, daj spokój, może ktoś przypadkiem zmylił drogę
Angela – a to dobrze, bo byłam zaniepokojona…
cdn…

wszelkie podobieństwo do zdarzeń i osób istniejących w rzeczywistości jest niezamierzone i przypadkowe

Marcin Celiński

Twitter @Marcin_Celiński

 

 

Liberte
O mnie Liberte

Nowy miesięcznik społeczno - polityczny zrzeszający zwolenników modernizacji i państwa otwartego. Pełna wersja magazynu dostępna jest pod adresem: www.liberte.pl Pełna lista autorów Henryka Bochniarz Witold Gadomski Szymon Gutkowski Jan Hartman Janusz Lewandowski Andrzej Olechowski Włodzimierz Andrzej Rostocki Wojciech Sadurski Tadeusz Syryjczyk Jerzy Szacki Adam Szostkiewicz Jan Winiecki Ireneusz Krzemiński

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka